O nas

Človek o vsem odloča sam. Uresničite svoje vizije!

Kdo smo

O o o o, naša zgodba! Je kar dolga, ja! Začela se je pred skoraj tridesetimi leti v Pirničah. Mladi družinici – mladima staršema treh majhnih otrok; dveh sinov in ene hčerke. Sliši se kot pravljica! Haha, pa ni! Tako kot vsak, ki zapluje v podjetniške vode, je tudi našemu podjetju marsikdaj grozila poplava, zaradi okoliških stanj (težav ob ustanavljanju, proceduralnih zahtev, lačne mlade države, težkih gospodarskih razmer, gospodarske krize leta  2008, korona virusa …). Našo strugo so nam marsikdaj zagozdili ne le veje in grmi, ampak hlodi in drevesa! Marsikdaj smo se komaj prebili skozi vse ožine, a do sedaj vedno prešli vse prepreke in zbistrili skaljeno vodo.

Naša prva ponudba za slovenskega kupca je bila elektronska varuška:“Mamica, zbudil sem se!“, zasnovana na domačem znanju. Ker so potrebe trga narekovale povečanje proizvodnje in se je pojavila konkurenčnost iz uvoza, smo se zato, da smo ostali konkurenčni, obrnili na Hong Kong. Tam so nam izdelovali elektronske varuške na osnovi našega znanja in zahtev, ki jih je narekoval slovenski trg in so ustrezale vsem zahtevam evropske zakonodaje in v celoti izpolnjevale potrebe in želje naših kupcev.

Leta so tekla, naša mlada družinica je rasla. Mladi starši so kar naenkrat, ne vemo kdaj, dobili srebrne lase in njune škornje so obuli otroci. Le-ti so spoznali, da so ti škornji nerodni  kot škornji Obutega mačka, ki te postavljajo na glavo, ki so ti večkrat kot ne pretesni, a z leti se, kot vsak usnjen čevelj, kar nekako uhodijo.  Ob skrbni negi, nenehnem čuvanju, da z njimi ne zabredeš v vodo ali blato, dobiš občutek, da so kar udobni. Naši poslovni prostori so iz leta v leto postajali premajhni. Kupili smo parcelo na Ladji in se 10 let borili za gradbeno dovoljenje. Z uvedbo novega gradbenega zakona je to menda lažje in hitreje, haha! Ampak asfalta ni povsod, če hočeš, da je nekaj lepega, mora biti najprej grdo! Ko se iz gradbene jame začnejo dvigovat stene, je že bolje. Pa kaj bi jamrali!

 Med tem časom je naša družina dobila podmladke. Koliko novih rok za pomoč!

 Od skromnih začetkov leta 1993 pa vse do danes, se lahko pohvalimo s kvaliteto izdelkov opremljenih z našo blagovno znamko! Niti sanjalo se nam ni, da se bo naša blagovna znamka “Know-how” poslovnih in  promocijskih daril tako prijela! Saj jih gotovo že vsi poznate, velika večina pa tudi uporabljate v svoje promocijske namene:

  • Če želite podariti DOBRO JAKNO, boste kupili jakno naše blagovne znamke. 
  • Če želite KVALITETNO STEKLENIČKO ZA VODO, vam vaš  logotip odtisnemo na naše flaške iz high grade borosilikatnega stekla. 
  • In kaj je tisto, kar je še boljše, kar je najboljše? Ja, to so pa borosilikatne stekleničke za vodo WODA in LONČKI COFFEE TO GO ZECO, ki so naša vrhunska blagovna znamka.

Želite biti drugačni, kot vsi ostali? Potem smo pravi naslov, da Vam dobavimo persionalizirane izdelke, izdelke, ki bodo samo vaši!
Zadovoljstvo ter poslovni uspeh naših strank sta nam na prvem mestu.  Trudimo se in delamo na kvaliteti naših storitev, predvsem pa zaradi dolgoletnih izkušenj stranki svetujemo in skušamo ponuditi tisto “pravo”. Naši zaposleni poiščejo vse odgovore na vaša vprašanja!

Zakaj izbrati nas? Ker smo pravi naslov za vas!
Ker je naša “posebnost”: da vam izbrana poslovna darila in promocijske izdelke že pri nas opremimo s sloganom ali logotipom vašega podjetja. Lahko tudi v zelo kratkem času. Prav tako se naš prodajni asortima izdelkov za poslovna darila in promocijo zaradi zvestih strank širi iz leta v leto. Na trgu iščemo vedno nekaj novega, predvsem uporabnega ali s pridihom ekološke note. Lahko vam dobavimo vse, kar ponuja svetovni asortima promocije, predvsem pa so pomembni personalizirani promocijski izdelki, za katere se stranke vse več odločajo.

Naše konkurenčne prednosti

– Strankam svetujemo in jim ponudimo najbolj optimalne rešitve pri nakupu promocijskih daril;
– Trudimo se ugoditi dodatnim zahtevam strank po dotisku ali vezenju na izbrana poslovna darila;
– Nudimo možnost nakupa personaliziranih izdelkov;
– Izdelke strankam dobavljamo v najkrajšem možnem roku;
– Kupcem nudimo cenovno najugodnejše prodajne artikle zaradi neposrednega uvoza iz Kitajske;
– Gradimo na izdelkih lastne blagovne znamke.
– Za stroje zagotavljamo rezervne dele še tri leta ali več po izteku garancije, potem, ko določen artikel zaradi tehnološkega napredka ali samo zaradi menjave modela ni več v prodaji;
– Naša konkurenčna prednost je v tem, da smo direktni uvozniki iz Kitajske, da delamo v svojih,
trenutno premajhnih poslovnih prostorih in da naša delovna sila izhaja iz družine. Torej smo
družinsko podjetje, ki stremi k izobraženemu domačemu kadru. Otroci so se po končanem študiju
zaposlili v domačem podjetju, kjer so si že od malih nog pridno nabirali izkušnje.
Prepričani smo, da z našim odličnim delom, pozitivnim partnerskim odnosom in konkurenčnimi prednostmi kupcem nobeno drugo slovensko ali evropsko podjetje na enakem področju ne more nuditi tako kvalitetne in cenovno ugodne ponudbe.

Vizija:

Marca 1993 smo začeli graditi KH blagovno znamko z izdelavo prve slovenske elektronske varuške. Svet gre naprej, se spreminja in spreminjamo se tudi mi, a naša vizija – imeti dobro blagovno znamko, zadovoljne, srečne stranke, ostaja in se nadgrajuje.  Želimo si strank, ki bodo z našo blagovno znamko skupaj z nami gradile na svoji prepoznavnosti, ki nam bodo posredovale svoje želje in nam zaupale, da jih bomo kar najbolje pomagali pisati zgodbe o uspehu, da bodo skupaj z nami soustvarjale čudovite brandinge, s katerimi bodo rasle iz dneva v dan. Želimo si čim več “eco fanov”, zato je naša vizija usmeriti se v čim širšo paleto eko izdelkov lastne blagovne znamke. Vsi moramo misliti na prihodnost, na naše zanamce in se zavedati, kaj jim bomo zapustili. Najpomembnejša je narava-ohranimo jo našim vnukom in pravnukom! Naš slogan je: “Bodi eco fan in pokaži, da ti je mar!”

Strategija in vrednote:

Poti nazaj ni. Zato gremo naprej! We know how, do you? Ko hodiš, pojdi zmeraj do konca!

Spomladi do rožne cvetice,
poleti do zrele pšenice,
jeseni do polne police,
pozimi do snežne kraljice,
v knjigi do zadnje vrstice,
v življenju do prave resnice,
v sebi do rdečice čez eno in drugo lice.

 

A če ne prideš ne prvič ne drugič
do krova in pravega kova
poskusi:
vnovič
in zopet
in znova.

 

(Tone Pavček)

 

Kolektiv
Know-­how d.o.o.