O nas

Človek o vsem odloča sam. Uresničite svoje vizije!

Kdo smo

Naše podjetje je bilo ustanovljeno marca leta 1993. Že od samega začetka dobro in stabilno poslujemo ter izboljšujemo kakovost naših storitev in proizvodov. S tem skušamo doseči zadovoljstvo naših poslovnih partnerjev. S kvaliteto, dolgoletnimi izkušnjami ter prijaznim pristopom do strank, zadovoljujemo potrebe vsakogar.

 

Naša prva ponudba za slovenskega kupca je bila elektronska varuška:“Mamica, zbudil sem se!“,zasnovana na našem domačem znanju. Ker so potrebe trga narekovale povečanje proizvodnje in se je pojavila konkurenčnost iz uvoza, smo se zato, da smo ostali konkurenčni, obrnili na Hong Kong.
Tam so nam izdelovali elektronske varuške na osnovi našega znanja in zahtev, ki jih je narekoval slovenski trg in so ustrezale vsem zahtevam evropske zakonodaje in v celoti izpolnjevale potrebe in želje naših kupcev.

 

Z leti smo našo ponudbo razširili in tako prešli na nov vzporeden program. Odprli smo novo vejo, to so poslovna in promocijska darila. Zahteve naših kupcev so se povečale, zato smo, da bi jim lahko ustregli v vseh njihovih željah, povečali ponudbo še z dotiskom (sito in tampo tisk oz. vezenje) na izbrane izdelke.
V naš prodajni program smo vključili tudi tiskarske stroje (tampotisk in sitotisk stroje, sušilne tunele, stroje za prenos preslikačev itd.) in vezilne stroje. V naši ponudbi je tudi nekaj pripomočkov za tiskarje. Novost v podjetju: naši poslovni partnerji so lahko skupaj z nami aktivno vpleteni v soustvarjanje konkretnega izdelka, namenjenega za promocijo. S personaliziranimi izdelki poslovnim partnerjem dajemo priložnost, da svojim strankam na prav poseben način, ponudijo svojo osebno noto. S tem postane predstavitev podjetja unikatna, rezultati personaliziranih izdelkov pa dosegajo odlične tržne rezultate. Personalizirani izdelki so v čedalje večjem razmahu in so prihodnost v promoviranju podjetja.

Naše konkurenčne prednosti

– Strankam svetujemo in jim ponudimo najbolj optimalne rešitve pri nakupu promocijskih daril;
– Trudimo se ugoditi dodatnim zahtevam strank po dotisku ali vezenju na izbrana poslovna darila;
– Nudimo možnost nakupa personaliziranih izdelkov;
– Izdelke strankam dobavljamo v najkrajšem možnem roku;
– Kupcem nudimo cenovno najugodnejše prodajne artikle zaradi neposrednega uvoza iz Kitajske;
– Gradimo na izdelkih lastne blagovne znamke.
– Za stroje zagotavljamo rezervne dele še tri leta ali več po izteku garancije, potem, ko določen artikel zaradi tehnološkega napredka ali samo zaradi menjave modela ni več v prodaji;
– Naša konkurenčna prednost je v tem, da smo direktni uvozniki iz Kitajske, da delamo v svojih,
trenutno premajhnih poslovnih prostorih in da naša delovna sila izhaja iz družine. Torej smo
družinsko podjetje, ki stremi k izobraženemu domačemu kadru. Otroci so se po končanem študiju
zaposlili v domačem podjetju, kjer so si že od malih nog pridno nabirali izkušnje.
Prepričani smo, da z našim odličnim delom, pozitivnim partnerskim odnosom in konkurenčnimi prednostmi kupcem nobeno drugo slovensko ali evropsko podjetje na enakem področju ne more nuditi tako kvalitetne in cenovno ugodne ponudbe.

Vizija:

Postati hočemo eno dobrih, velikih družinskih podjetij v Sloveniji in tako zadostiti zahtevam tudi najbolj zahtevnih kupcev in s tem povečati število poslovnih partnerjev ter prodajo in proizvodnjo razširiti v tolikšni meri, da bomo s svojo ponudbo lažje nastopali tudi izven meja naše države.

Strategija in vrednote:

Poti nazaj ni. Zato gremo naprej! We know how, do you? Ko hodiš, pojdi zmeraj do konca!

Spomladi do rožne cvetice,
poleti do zrele pšenice,
jeseni do polne police,
pozimi do snežne kraljice,
v knjigi do zadnje vrstice,
v življenju do prave resnice,
v sebi do rdečice čez eno in drugo lice.

 

A če ne prideš ne prvič ne drugič
do krova in pravega kova
poskusi:
vnovič
in zopet
in znova.

 

(Tone Pavček)

 

Kolektiv
Know-­how d.o.o.

Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Zakonodaja, ki ureja uporabo piškotkov (cookies) v Evropski Uniji (EU), ima temelje v direktivi o zasebnosti v elektronskih komunikacijah 2002/58/ES. V tej direktivi je bil spremenjen člen, ki se nanaša na “piškotke in podobne tehnologije”. Spremembo direktive je prinesla dopolnjena Direktiva 136/2009. V slovensko zakonodajo je bil prenesen kot “Zakonu o elektronskih komunikacijah”(ZEKom-1). Ta v 157. členu “Piškotki” predstavlja pravno osnovo, na podlagi katere moramo slovenski lastniki spletnih strani poskrbeti za zasebnost obiskovalcev spleta.

Zapri