Izdelovanje promocijskih majic izvira iz starodavne Kitajske z razvojem “sitotiska”, ko so ustvarjali modele ali podobe na tkanini (dinastija Song (960-1279), tehnologijo pa so izboljšali kasneje Evropejci in promocijske majice so postale priljubljene v šestdesetih letih prejšnjega stoletja.
Ljudje jih sprejemajo z velikim navdušenjem, še posebej, če se delijo kot darilo. So premišljena in uporabna darila, ki so zelo cenjena in sprejeta z velikim navdušenjem.
So dolgotrajne, saj nikoli ne bodo šle iz mode. Zato ne smemo podcenjevati rezultatov, ki jih lahko prinesejo promocijska oblačila, saj pripomorejo k povečanju dobička, povečanju izpostavljenosti, spodbujanju prepoznavnosti blagovne znamke in širjenju dosega strank. Poslanstvo in vizija ekipi, zaposlenim, s promocijskim tekstilom pripomore k vrednosti, poveča delovno kulturo in navdušenje med njimi tako v ekipi kot v podjetju.
Zaradi njihove priljubljenosti jih lahko nosijo zaposleni in vsi, ki jih naredijo za ambasadorje blagovnih znamk, kjerkoli že so in kamorkoli gredo, tudi če se tega ne zavedajo. Promocijski tekstil vam pomaga doseči mejnike v vaši trženjski kampanji.
IN KATERA JE DOBRA? Dobra promocijska majica je sposobna doseči vaše marketinške cilje. Očara in pusti trajen vtis.Kaj morate vedeti o teh majicah, si preberite v naših novičkah.
Odločilni dejavniki za izbiro sta vzdržljivost in uporabnost, ki sta običajno odvisna od barve, dizajna, vrste materiala, teksture, teže in tiska oz. vezenja. Najbolj zaželen material je običajno bombaž, ker je naraven material, primeren za večino podnebnih razmer, udoben in enostaven za nošenje in vzdrževanje. Vendar ne smemo pozabiti na športne majice (švic majčke).
Pred nakupom imejte predvidene velikosti, barvo, ki jo želite, pomemben je tudi vaš dizajn, saj morajo biti estetsko prijetne, da jih drugi dobro sprejmejo. Prepričajte se, da izberete promocijske izdelke, ki so dobre kakovosti, a cenovno dostopni. Imamo veliko proizvajalcev majic in promocijskih majic, ki vam lahko ponudijo, kar želite, vendar morate biti sposobni izbrati najboljšo kakovost majic pred predprodukcijo in jo prepoznati po izdelavi. Če ste v dilemi, kontaktirajte nas in svetovali vam bomo.
Tudi če ste cenovno omejeni, dajte raje prednost kakovosti pred količino, še posebej, če bi bil promocijski tekstil vključen kot oblačilo podjetja z blagovno znamko. Priporočene tkanine so bombaž, poliester in mešani materiali.
Poleg tiska je za vse vrste promocijskega tekstila vezenje izjemno dobra tehnika. Vezenje vključuje umetnost vezenja z izdelavo logotipov z uporabo večbarvnih niti.
Pri izbiri majic, na katerih bi želeli vezen logotip, je pomembno, da izbirate med težjimi (z večjo gramaturo), ker v tankih majicah igle pustijo svoje sledi in pustijo luknjičast izgled. Promocijska jakna naj bo tudi vezena, da se s toplotno obdelavo (preslikači) ne uniči tkanina, ki potem nima več enakih lastnosti in s tem izgubi na kvaliteti.
Kaj pa izbira barve promocijskega tekstila? Zanimivo je, da ima barva pomembno vlogo, saj lahko izboljša ali sabotira vaša tržna prizadevanja. Ker želite doseči svoje marketinške ali oglaševalske cilje, je vedno bolje izbrati barve, ki se najbolj prodajajo, še posebej, ko oblačila izberete za poslovna ali promocijska oblačila po meri.
Študije so pokazale, da se najbolj prodajajo nevtralne barve, kot so črna, bela, rjava in siva, saj jih veliko število prebivalstva sprejema, kupuje in nosi. Te nevtralne barve nudijo dobro ozadje za vaš logotip, dizajne, tisk in vezenje. Te barve so tudi elegantne, trendovske, vsestranske, vedno moderne in enostavne za dopolnjevanje k drugim oblačilom.
Črna je odlična izbira, saj prikazuje veliko lastnosti in pomenov, s katerimi se lahko potrošniki nezavedno povežejo in jih raje kupijo. Te lastnosti vključujejo samozavest, nadzor, moč, disciplino, neodvisnost, samovoljo, moč in inteligenco. Druge barve, kot so rjava, bela in siva, so prav tako priljubljene in pogoste barve izbire. Zato je izbira barve ključnega pomena pred izdelavo in tiskom, če želite uspešno vplivati na odločitev vaše stranke ali zaposlenih in spodbuditi navdušenje za vaš proizvod oz. storitev.
Tako kot barva določa izbiro promocijskega tekstila, je treba upoštevati tudi težo. Teža se meri v GSM (gramih na kvadratni meter), kar predstavlja gostoto materiala.
Teža majice dobre promocijske kakovosti mora biti med 150 GSM – 180 GSM. To je ustrezen obseg, ki zagotovi, da majica ne bo pretanka ali predebela, kar bi vplivalo na njeno obstojnost. Če je majica z blagovno znamko pretanka, se lahko zlahka strga, bolj je nagnjena h krčenju, zlahka zbledi, postane prozorna in bi jo na dolgi rok uporabnik ali potrošnik opustil. Po drugi strani pa, če je majica z blagovno znamko predebela, ne bo pogosto nošena, ker bi se potrošnik v vročih dneh zlahka potil in bi mu bila neudobna za nošenje.
Ker pa teža vpliva na ceno, se za potrošnike, ki se ukvarjajo z dejavnostmi in širšo publiko, priporoča 150GSM-155GSM za distribucijo na promocijskih dogodkih, medtem ko je priporočena teža vašega poslovnega oblačila z blagovno znamko 160GSM – 180GSM.
Seveda ne smemo pozabiti na recikliranje majic. Danes je v modi DIY (do it yourself). Ustvarjajte! Iz dotrajane majice lahko naredite: lepo torbico, ki jo nosite čez ramo, sešijete naglavni trak, jo uporabite kot krpo za brisanje, odrežete rokave in sešijete več majic skupaj ter naredite ljubko prevleko, preprogo, uporabite jo za držala ali naredite pogrinjke, jo pretvorite v igračo za hišne ljubljenčke, in še in še,… pa še extra posebno vrednost ima, če jo izdelate sami ali ob pomoči najmlajših članov družine.
In kje lahko izberete svoj promocijski tekstil? Na naši spletni strani je bogata ponudba promocijskih jaken blagovne znamke Know-how, o katerih si več lahko preberete tule.
Ponudbo svetovnega tekstila z zalogo v evropskem skladišču imamo na voljo , kjer se lahko brez registracije s HITRIM ISKANJEM ? sprehodite po brezmejnih ponudbah tekstila, primernega za vašo promocijo.
Na poseben promocijski tekstil -lahko natisnemo fotografijo. To je sublimacija.
Naš promo tekstil ima tudi različne certifikate.
Si želite popolnoma svojo UNIKATNO jakno, brezrokavnik? Če imate v mislih večje število jaken, ki bi jih imeli SAMO VI in imate dovolj časa, da počakate na izdelavo, si lahko izberete material, svojo barvo in svoj design. Kontaktirajte nas: 051 652 270 ali info@know-how.si .
Dodaj odgovor
Za objavo komentarja se morate prijaviti.