Odločiti se je treba

V SSKJ pod razlago ODLOČNOST zasledimo zapis:

1. ki se hitro in nepopustljivo odloča: odločen človek;
2. publ. ki ne dopušča pomislekov, dvomov.

Ja, marsikdaj se je težko odločiti. Potrebujemo le namig, majhno spodbudo in takoj je lažje. Včasih pa ideja pade kot strela z jasnega!

creative-light-bulb_1284-3413

 

Večina poslovnih in promocijskih izdelkov našega prodajnega programa je iz lastnega uvoza, vse artikle pa lahko opremimo z dotiskom ali vezenjem logotipa. Strankam svetujemo pri izboru, odlikujeta nas kakovost in zanesljivost, saj s podjetji že 25 let  uspešno sodelujemo pri njihovi promociji in večji prepoznavnosti na trgu. Vse več pozornosti posvečamo izdelkom lastne blagovne znamke.  S personaliziranimi promocijskimi  izdelki in poslovnimi darili po meri kupcev skupaj sooblikujemo čudovite zgodbe posameznih podjetij. Na trgu nenehno iščemo nove, predvsem eko izdelke ter razvijamo rešitve, ki nas delajo drugačne od drugih ponudnikov.

Tudi pri poslovnih in promocijskih darilih. Na primer: šli smo po nakupih. Doma smo pustili dežnik, ker itak nimamo nobenega pametnega! Vsakemu nekaj manjka! Ko stopimo iz trgovine, pada dež. Ne, lije kot iz škafa! In domov pridemo premočeni! Naša odločitev, da si nabavimo nov dežnik je v trenutku več kot odločna! Potrebujemo ga za v avto, priročen je zložljiv

In tu nastopimo mi, da vas spomnimo, da niste edini, ki potrebuje nov dežnik. Zakaj se ne bi tokrat odločili za nakup cenovno ugodnih promocijskih dežnikov, da se vaš logotip vidi na daleč tudi v deževnih dneh?!


Morda boste pa odločno rekli: “Res dobra reklama! To je to, kar naše podjetje lahko pokloni poslovnim partnerjem, zaposlenim in prijateljem.”

Dodaj odgovor

Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Zakonodaja, ki ureja uporabo piškotkov (cookies) v Evropski Uniji (EU), ima temelje v direktivi o zasebnosti v elektronskih komunikacijah 2002/58/ES. V tej direktivi je bil spremenjen člen, ki se nanaša na “piškotke in podobne tehnologije”. Spremembo direktive je prinesla dopolnjena Direktiva 136/2009. V slovensko zakonodajo je bil prenesen kot “Zakonu o elektronskih komunikacijah”(ZEKom-1). Ta v 157. členu “Piškotki” predstavlja pravno osnovo, na podlagi katere moramo slovenski lastniki spletnih strani poskrbeti za zasebnost obiskovalcev spleta.

Zapri