DARILO OB VSAKEM NAKUPU

Spet so pred vrati obdarovanja! Ne bit slabe volje! Z malo moje pomoči postaneš pravi ekspert v izbiri poslovnh daril za poslovne partnerje in promocije za kupce in zaposlene. Naj se tebi, ki to bereš, danes dogajajo sami lepi čudeži! In prvi je že tu: PRI NAS VSAKEGA KUPCA, ki nakupuje pod našim splošnimi pogoji, nagradimo! Ko prejmeš svoje naročilo, v enem od paketov najdeš …

IMG_8349
Kaj potrebujete, da izberete pravi promocijski izdelek:
–  znanje, kateri promocijski izdelki so najprimernejši za vašo zvrst poslovanja
in
– zanesljivo pomoč, da boste izbrane izdelke imeli pravilno opremljene z logotipom ali sloganom
ter
– da bodo opremljeni izdelki pravočasno pripravljeni ali dostavljeni na vaš naslov.
Sprejmi pametno odločitev!
Promocijsko darilo naj ne bo brez  slogana. Raziskava med potrošniki je pokazala, da  je večina vprašanih prikazan promocijski izdelek povezala z logotipom, blagovno znamko in podjetjem, ki je bilo na njihovem promocijskem darilu, zato je promocijske izdelke obvezno treba opremiti z logotipom, sloganom ali lepo mislijo.
Pa začniva!

Morda že imaš:

  • smernice za letošnjo promocijo
  • budget, ki ga lahko nameniš promociji 
  • Izkušnje, da ti vsako leto nekaj zmanjka

  IMG_8351
Potrebuješ le še namig:
1. Kako nabaviti dobro in ugodno in da je tudi vedno uporabno?
2. Te zanimajo zimski promocijski artikli?
3. Nekaj za dobro počutje (tebe in strank)?
4. Iščeš nekaj odpičenega?
5. Želiš s promocijo zbuditi stranke, da ne boš čisto pozabljen?
6. Potrebuješ nekaj za event ali kar tako?
7. Te grabi panika, ker se ti že mudi in te preganja čas?
8. Ustanavljaš svoje podjetje?
9. Vpeljuješ nov program?
10. Želiš biti eko in dati prestižno darilo?

IMG_8350

 

In še česa ne veš? Klikni na spletki klepetalnico in

Screenshot 2018-11-08 at 13.43.29

TAKOJ bova vse rešila!

 

 

 

Dodaj odgovor

Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Zakonodaja, ki ureja uporabo piškotkov (cookies) v Evropski Uniji (EU), ima temelje v direktivi o zasebnosti v elektronskih komunikacijah 2002/58/ES. V tej direktivi je bil spremenjen člen, ki se nanaša na “piškotke in podobne tehnologije”. Spremembo direktive je prinesla dopolnjena Direktiva 136/2009. V slovensko zakonodajo je bil prenesen kot “Zakonu o elektronskih komunikacijah”(ZEKom-1). Ta v 157. členu “Piškotki” predstavlja pravno osnovo, na podlagi katere moramo slovenski lastniki spletnih strani poskrbeti za zasebnost obiskovalcev spleta.

Zapri