Čas je za nove zgodbe!

MI VEMO KAKO, PA VI?

O o o o, naša zgodba! Je kar dolga, ja! Začela se je pred skoraj tridesetimi leti v Pirničah. Mladi družinici – mladima staršema treh majhnih otrok; dveh sinov in ene hčerke. Sliši se kot pravljica! Haha, pa ni! Tako kot vsak, ki zapluje v podjetniške vode, je tudi našemu podjetju marsikdaj grozila poplava, zaradi okoliških stanj (težav ob ustanavljanju, proceduralnih zahtev, lačne mlade države, težkih gospodarskih razmer, gospodarske krize leta  2008, korona virusa …). Našo strugo so nam marsikdaj zagozdili ne le veje in grmi, ampak hlodi in drevesa! Marsikdaj smo se komaj prebili skozi vse ožine, a do sedaj vedno prešli vse prepreke in zbistrili skaljeno vodo.

Naša prva ponudba za slovenskega kupca je bila elektronska varuška:“Mamica, zbudil sem se!“, zasnovana na domačem znanju. Ker so potrebe trga narekovale povečanje proizvodnje in se je pojavila konkurenčnost iz uvoza, smo se zato, da smo ostali konkurenčni, obrnili na Hong Kong. Tam so nam izdelovali elektronske varuške na osnovi našega znanja in zahtev, ki jih je narekoval slovenski trg in so ustrezale vsem zahtevam evropske zakonodaje in v celoti izpolnjevale potrebe in želje naših kupcev.

Leta so tekla, naša mlada družinica je rasla. Mladi starši so kar naenkrat, ne vemo kdaj, dobili srebrne lase in njune škornje so obuli otroci. Le-ti so spoznali, da so ti škornji nerodni  kot škornji Obutega mačka, ki te postavljajo na glavo, ki so ti večkrat kot ne pretesni, a z leti se, kot vsak usnjen čevelj, kar nekako uhodijo.  Ob skrbni negi, nenehnem čuvanju, da z njimi ne zabredeš v vodo ali blato, dobiš občutek, da so kar udobni. Naši poslovni prostori so iz leta v leto postajali premajhni. Kupili smo parcelo na Ladji in se 10 let borili za gradbeno dovoljenje. Z uvedbo novega gradbenega zakona je to menda lažje in hitreje, haha! Ampak asfalta ni povsod, če hočeš, da je nekaj lepega, mora biti najprej grdo! Ko se iz gradbene jame začnejo dvigovat stene, je že bolje. Pa kaj bi jamrali!

 Med tem časom je naša družina dobila podmladke. Koliko novih rok za pomoč!

 Od skromnih začetkov leta 1993 pa vse do danes, se lahko pohvalimo s kvaliteto izdelkov opremljenih z našo blagovno znamko! Niti sanjalo se nam ni, da se bo naša blagovna znamka “Know-how” poslovnih in  promocijskih daril tako prijela! Saj jih gotovo že vsi poznate, velika večina pa tudi uporabljate v svoje promocijske namene:

  • Če želite podariti DOBRO JAKNO, boste kupili jakno naše blagovne znamke. 
  • Če želite KVALITETNO STEKLENIČKO ZA VODO, vam vaš  logotip odtisnemo na naše flaške iz high grade borosilikatnega stekla. 
  • In kaj je tisto, kar je še boljše, kar je najboljše? Ja, to so pa borosilikatne stekleničke za vodo WODA in LONČKI COFFEE TO GO ZECO, ki so naša vrhunska blagovna znamka.

Želite biti drugačni, kot vsi ostali? Potem smo pravi naslov, da Vam dobavimo persionalizirane izdelke, izdelke, ki bodo samo vaši!
Zadovoljstvo ter poslovni uspeh naših strank sta nam na prvem mestu.  Trudimo se in delamo na kvaliteti naših storitev, predvsem pa zaradi dolgoletnih izkušenj stranki svetujemo in skušamo ponuditi tisto “pravo”. Naši zaposleni poiščejo vse odgovore na vaša vprašanja!

Zakaj izbrati nas? Ker smo pravi naslov za vas!
Ker je naša “posebnost”: da vam izbrana poslovna darila in promocijske izdelke že pri nas opremimo s sloganom ali logotipom vašega podjetja. Lahko tudi v zelo kratkem času. Prav tako se naš prodajni asortima izdelkov za poslovna darila in promocijo zaradi zvestih strank širi iz leta v leto. Na trgu iščemo vedno nekaj novega, predvsem uporabnega ali s pridihom ekološke note. Lahko vam dobavimo vse, kar ponuja svetovni asortima promocije, predvsem pa so pomembni personalizirani promocijski izdelki, za katere se stranke vse več odločajo.

OB praznovanju 25 -letnice:

Podjetje Know-how d.o.o. je bilo ustanovljeno pred 25. leti.
Tako je, danes praznujemo 25 let obstoja!
Huuu, če bi bili mladenka, bi bili mladi, a kot podjetje, ki deluje že 25 let – joj, to je pa četrt stoletja in smo že pravi veterani!

Na začetku, ko je oče ustanovil podjetje, je s pomočjo elektronske varuške, ki jo je kupil ob mojem rojstvu, razvil prvo slovensko elektronsko varuško in jih sam začel izdelovati.
Za to, da je varuška ugledala luč sveta, je bilo potrebno razrešiti veliko problemov, opraviti nešteto testov, da je “zadeva” delovala tako, da je zadostila potrebam slovenskega kupca in hkrati ustrezala zakonodaji.
Skratka razviti je bilo potrebno ves know-how. In tako se je oče, ko je iskal ime za svoje podjetje, odločil, da bo imenu botrovalo “rojstvo” njegove elektronske varuške.

Rekel si je: “Podjetje bom poimenoval Know-how d.o.o., ker vem, kako reševati probleme, kako razviti nekaj novega, kako izdelek preizkusiti v praksi in ker vem, da za svojim delom in izdelkom lahko stojim!
Ponosna sem na to, da ko obiščem spletno stran za male oglase, se naše elektronske varuške še vedno prodajajo (letos bo minilo že 10 let, od kar jih ne prodajamo več).

IMG_5093 IMG_5094 IMG_5095 IMG_5096

Obletnica! Kaj pa zdaj? Saj veste, kako rečejo pri maši – spodobi se in pravično je, in res je!

Odločili smo se, da za 25 let svojega obstoja predstavimo nov izdelek. Spet nekaj novega, našega, posebnega, kot je bila takrat daljnega leta 1993 naša varuška! Posebnost, primerno poslovno darilo!

Ker smo družina akcije, smo se odločili, da bomo razvili novo blagovno znamko. Po petindvajsetih letih smo mali Zajčki zrasli in vsi pridno delamo v podjetju. In ker jabolko ne pade daleč od drevesa, smo se tudi mi otroci odločili, da zagrizemo v trdo jabolko in že pred tremi leti začeli graditi novo blagovno znamko. Če imate našo Know-how jakno, stekleničko ali Zeco lonček ste jih preverili: DOBRA ZNAMKA JE, kajne? In ime nove blagovne znamke je

ZECO = Zajc + eco proizvodi

zeco_mal_manjpeach_flaskaIMG_5777navy

Na rojstni smo dali na trg nov program poslovnih in promocijskih daril –  borosilikatnih izdelkov iz HIGH GRADE borosilikatnega stekla.
Katere? Na našem FACEBOOK-u in INSTAGRAMU jih oglašujemo! To sta WODA in ZECO COFFEE TO GO
In spet je nekaj novega med promocijskimi artikli!
Ne bo problema ob vprašanju: “A boš ti letos tud kej Knou-hou?” Tu je rešitev!

SEDAJ PA KLIK NA LIKE ALI FOLLOW

Želim Vam lep in uspešen dan še naprej!

Monika Zajc

Dodaj odgovor