Zgodovina majice

In jo imamo! Vedno moderno! Koga? Ja, MAJICO! Tekstil za poslovna darila ali za promocijo!

Kako je majica prišla na plan? Kdo si jo je “zmislu?”

Najprej jih je za spanje (brez gumbov) uporabljala ameriška vojna mornarica v času ameriško španske vojne leta 1898. Vojska vedno sprejme le kvaliteto!
Tako se je “pohod” T-shirta začel!

Leta 1920, ko je bila uvrščena v slovar Merriam-Webster, so njeno ime T-shirt začeli uporabljati tudi uradno.
1. Definition of T-shirt by Merriam-Webster dictionary:
a collarless short-sleeved or sleeveless usually cotton undershirt; also : an outer shirt of similar design
— T-shirted play \ˈtē-ˌshər-təd\ adjective

2. See T-shirt defined for English-language learners:
T–shirtnoun
also tee shirt /ˈtiːˌʃɚt/ plural

T–shirts also tee shirts[count]: a shirt that has short sleeves and no collar and that is usually made of cotton — see color picture:

3. See T-shirt defined for kids:

dict1

 

Klasična majica je bila leta 1932 zasnovana za kalifornijsko nogometno ekipo. Iskali so poceni spodnja oblačila, ki bi vpijala znoj.

In tega leta so s proizvodnjo majic začeli tudi pri Fruit of the Loom in Hanes. Ti dve blagovni znamki pa sta vam znani, a ne? In to že pred 86. leti!!!

Najstarejša potiskana majica je majica za predvolilno kampanjo predsedniškega kandidata Thomasa E. Deweya leta 1948.

Simbolni pomen je T-majica dobila v 50. letih prejšnjega stoletja, ko so jih v filmih nosili zvezdniki, kot sta Marlon Brando in James Dean.

James Dean

James DeanVir: Dailymail: By Deborah Arthurs for MailOnline

Protivojne parole so prostor na majicah našle leta 1960, takrat so jih začeli tudi množično tiskati.

Kot promocijsko sredstvo se je najbolj razvila v letih od 1970 do 1980. Kot promocijski artikel s tiskom slike spredaj in zapisom datumov koncertov zadaj, so jo uporabili na Black koncertu T-shirt – črna koncertna T-majica.

V prvem blogu sem vam napisala, da je majico možno nositi tudi na gala prireditvi ter da jo na pomembnih srečanjih lahko nosijo pomembne osebe, To je bila majica britanske modne oblikovalke Katharine Hamnett , ki jo je leta 1984 kreirala za srečanje z Margaret Thatcher v Veliki Britaniji in z njo šokirala železno damo. Na majici je bil napis proti namestitvi raket Pershing – 58 % don’t want Pershing:

article-2082616-0013AD7000000258-140_634x867

Vir: Dailymail: By Deborah Arthurs for MailOnline

 

Tudi danes so s svojimi napisi majice nujno obvezen element vseh protestnih shodov, različnih prireditev, veselic, dekliščin in fantovščin.

Iz leta v leto so se razvile tudi nove oblike T-majic.

runway-tshirt

Kaj vse se bo z majicami še dogajalo v prihodnosti? Glede na to, da doslej nikoli niso bile iz mode, sem prepričana, da bo modni svet poskrbel za njihovo ponovno nadgradnjo.

No, in to so dejstva, ki vas morajo vzpodbuditi k nakupu svojih T-shirtov za promocijo, saj z njimi nikoli ne boste brcnili v têmo, ampak boste z njo vedno odprli novo témo. Poigrajte se z napisi, naredite svojo majico živo, majico, ki  jo bodo vsi radi nosili in se bo vaša blagovna znamka z njimi sprehajala po ulicah. Res majhen vložek v reklamo! Lahko pa naredite korak več in si za promocijo omislite dobre in poceni jakne?

Pokličite nas 01 362 1268 ali 051 652 270 ali nam pišite na info@know-how.si, pomagali vam bomo na poti k uspehu!

 

Dodaj odgovor